torsdag 13 november 2008

BASE


Godmorgon! Idag har jag testat min nya foundation som jag köpte igår, Loréal True Match, 149 kr. Tyvärr var den under mina förväntningar men det beror mest på att färgen var lite för ljus för min hudton. Jag är van vid Make Up Store's matt foundation, och den passar mig perfekt. Tyvärr var det något fel hos leverantören så de skulle inte få in nya på länge.

Annars vill jag testa mineralfoundation någon gång, det är helt obekant för mig, aldrig testat. Men det verkar bra, så tänkte först köpa en Loréal. Men expediten sa att den täckte väldigt mycket och det behöver inte jag, för jag har inte så mycket att dölja i mitt face, vill bara jämna till lite och få färg.

I övrigt är jag väldigt sugen på att köpa ett gymkort och ta tag i träningen, så jag ska nog pallra mig bort till Simhallen och göra det. För nån roligare träning än att bada/simma hittar man nog inte, och kombinerat med lite gym eller pass borde det bli en perfect match. Jag älskar att vara i vatten. Det är så härligt, befriande liksom.

Annars så blir det nog en resa till Göteborg inom ett par veckor, älskar den staden. <3


Inga kommentarer: